Naar boven surfer image

SCROLL

Voor onze jeugd

Handbal is een dynamische sport. Waarin iedereen meedoet, altijd in beweging is en teamwork de doorslag geeft. Een ideale manier voor kinderen om zich fysiek en sociaal te ontwikkelen. De jeugdleden van HV Gemini trainen één of twee keer per week onder beg eleiding van ervaren trainers en trainsters. Tevens spelen alle jeugdleden zaalcompetitie op een voor hen geschikt niveau.

Ontdek de vereniging

Er wordt al sinds het jaar 1965 gehandbald in de gemeente Voerendaal. Onze club HV Gemini is op 29 juli 1991 ontstaan uit een fusie tussen HV Voerendaal en HV Hellas uit Klimmen (reeds opgericht op 13 februari 1965). Destijds bestond de club alleen uit een dames en een heren tak, maar halverwege de jaren negentig werd door Mirjam Steins en Ron Keulen een jeugdtak hieraan toegevoegd.

HV Gemini organiseert

Naast de vaste trainingen en competitiewedstrijden worden er ook activiteiten georganiseerd voor onze jeugd. Alle jeugdteams spelen mee op ons eigen Ron Keulen toernooi net voor de start van de zaalcompetitie. Er is een pietentraining voor de jongste jeugd, een kienavond rond kerst, een waterspellendag in de zomer en een beachhandbaltoernooi om het seizoen af te sluiten.

TELL ME MORE

Make a splash with WaveRide, designed for everyone passionate about all things surfing.

156-677-124-442-2887
184 Main Collins Street Victoria 8007